「人とモノのミスコミュニケーションの研究」の版間の差分
Jump to navigation
Jump to search
3行目: | 3行目: | ||
; 永嶋拓仁 / 九州大学 大学院 芸術工学府 | ; 永嶋拓仁 / 九州大学 大学院 芸術工学府 | ||
− | : NAGASHIMA Hiroto/ Kyushu | + | : NAGASHIMA Hiroto/ Kyushu University |
− | : ''Keywords: Product Design, Interface Design, UX'' | + | : ''Keywords: Product Design, Interface Design, UX'' |
2019年11月2日 (土) 16:57時点における版
- 二者択一をケーススタディとして -
- 永嶋拓仁 / 九州大学 大学院 芸術工学府
- NAGASHIMA Hiroto/ Kyushu University
- Keywords: Product Design, Interface Design, UX
- Abstract
- Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.
目的と背景
あああ
研究の方法
あああ
[1]。
あああ
結果
あああ
あああ
考察
あああ
まとめ
あああ
脚注
- ↑ 九産花子, 2017, デザイン学研究 XXX巻X号 pp.XX-XX, 日本デザイン学会
参考文献・参考サイト
- ◯◯◯◯◯(20XX) ◯◯◯◯ ◯◯学会誌 Vol.◯◯
- ◯◯◯◯◯(19xx) ◯◯◯◯ ◯◯図書
- ◯◯◯◯◯(1955) ◯◯◯◯ ◯◯書院
- ◯◯◯◯◯ https://www.example.com (◯年◯月◯日 閲覧)